Kbrrrcnnn Benim 24. haftamda çıktı 4tü 1-2 hafta bakalım dediler düşmedi 4.50 oldu sonra ilaca başladım levotiron 25 mg 10 gündür kullanıyorum şu an 28. Haftamdayım. Haftaya da kontrole gidicem inşallah düşmüştür🙏🏻 Bende kullanmamak için direttim ama doktorum hiç bir zararırın olmadığını söyledi asıl kullanmazsam bebeğe zararı olur dedi zaten vücudun ürettiği bi hormonu size takviye olarak veriyoruz dedi. Sizde sıkıntı yapmayın kullanın yapacak bişe yok🤷🏻♀️ Bu arada kaç haftalıksınız çünkü ilk aylarda daha önemli oluyor👀