Seherkaraca Hamiş öğretmen anneler 24.haftada idari izinli sayılıyoruz ya, izne ayrılan var mı aranızda? 23+1 de mi izne ayrılıyoruz yoksa 24.hafta bitince mi 24+1de?
7Mayyyyy Seherkaraca Ben de burada bekleyeyim. Bir de diyelim ki 24. haftada idari izne ayrıldık. 32.haftada çalışabilir raporu alıp doğum sonrasına aktarabiliyor muyuz?
Eliffk Arkadaşlar peki ben 24 haftada izin kullanmak istemiyorum yani görevime devam etmek istiyorum bu durumda ne yapmam gerekiyor
Brcmaum Eliffk bi şey yapmanız gerekmiyor. İzin kullanmak istiyorsanız doktorunuzdan haftanızı belirtir bir rapor alıyor okula veriyorsunuz okul da cumhurbaşkanlığı genelgesi gereğince 24-32 hafta arasında idari izinli sayılmanız için ilçeye üst yazıyla bildiriyor. Çalışmak istiyorsanız okula bilgi vermeniz yeterli olur diye düşünüyorum