Arkadaşım yakın zamanda sezeryan oldu çok memnundu hem hastaneden hem doktordan hatta doktoru o kadar iydiki peşini bırakmadı Eve gidersen kendine dikkat etmezsin diye taburcu etmedi 2 gün acil bişi olursa diye de özel tlfon numarasını verdi Yılmaz çetin di sanırım doktoru 👍👍