Handece Merhaba arkadaşlar, 38. Haftadayım . Bebeğim bugün çok toplanıyor karnımda ve eliyle Rahime baskı yapıyor sanki . Bi geriliyor oğlum bir bırakıyor kendini. Hareketleri iyi . Acaba neden böyle yapıyor bilgisi olan varsa dönüş yaparsa sevinirim
CansuAbinik Handece Rahim içeride kasıldığı için bebek bir yerde toplanıyor. Buda artık yavaş yavaş doğumun yaklaştığının habercisi 🤗