Ozge5353 Tubasahra bende tuba hanıma gidiyorum 22. Haftama girdim bende tuba hanımdan cok memnunum ama hastane fiyat konusunda biraz tereddüt ediyorm 2. Sormamda fiyat değişti cünkü siz fiyat aldınızmı hiç hasta yatıştan
Tubasahra Ozge5353 Biz ilk gittiğimizde eşim sormuştu daha da sormadım.Suanlik fiyat böyle değişebilir demişler inşallah degismemistir ya 😔
haziranin25i Ben adatipa gitmiyorum ama hastaneler 6 ayda bir doğum ücretlerine zam yapıyorlarmış belki ondan dolayı sizede farklı fiyat vermiş olabilirler zam ayına denk gelmiş olabilirsiniz 💕
Ozge5353 haziranin25i bunu bilmiyordum teşekkür ederim cünkü gittim 3 bin dediler normale 2 hafta sonra gittim 3.500 dediler dedim eyvah ben doğurana kadar 10 bini görücez sanırım😊
Ozge5353 Arslnyldz Ünal bey’i arkadaşlarımdan biliyorum bende hemen karşı odasındaki tuba tarhan’a gidiyorum 22. Haftam benimde
Arslnyldz Ozge5353 Tuğba hanımda iyi diye duydum baya hastası var . Ben yakın dönemdir gidiyorum Ünal beye şimdilik memnunum inş güzel gider hepimiz için