Homeless20 Balusuuuu bende şehir hastanesinde yaptıracağım. Herkes orayı önerdi banada. Ama önceden gidip randevu alman gerek
tbmn Balusuuuu Evet kadın doğumdan randevu alıyorsunuz muayene için daha sonra doktorunuz yönlendiriyor girişte ki gişelerden sıra alıyorsun telefonla vermiyorlar