Merhaba arkadaslar,38 haftalik hamileyim idrar kulturunde bakteri cikti ve doktor bir daha idrar kulturu istedi pazartesi sonucunu alacagim dogumum nkrmal.gozukuyor amaa bu sekilde bakteri olusumu bir daha cikarsa bildiim kadariyla normal dogum olmuyor basina gelen var mi ?