Busbus54 canım büyük ihtimalle yanlış emziriyprsun yara ondan oluyor ben iki hafta acı çektim ağlaya ağlaya emziriyordum.kahverengi kısmını ver bebeğin ağzına ,ucunu alırsa sadece yara oluyor.yaraların düzelinceye kadar plastik kapak kullan ve mustelanın kremi baya iyi geliyor