Elifyali Meri21 ben batı hastanesi zozan hanıma gidiyorum ilgisi güler yüzü çok iyi… Ben çok memnunum elhamdülillah normalde 120 galiba muane ama bize 107 TL…
KubosM Meri21 Memorialde Çetin Öcala gidiyorum canım. Kurum indirimiyle 128 lira veriyoruz ben cok memnunum kendisinden her gittiğimizde yarım saate yakın ultrasondan bebeğin her şeyini kontrol ediyor 🌸
deletedmom559 Meri21 bende genesis ezgi roza gül hanıma gidiyorum şimdilik memnunum ilerde değişir mi bu bilemem 🤗
MummyTugba Meri21 ben de fatma hocaya gidiyorum, yoğun ama ilgileniyor herşeyi anlatıyor güler yüzlü ben sevdim 🌸
Bulut34 Bende genesiste sezin hanıma gidiyordum çevrem Fatma hanımı önerdi birdahaki kontrole ona gidecem
Bulut34 Meri21 aynen yogun ama çok ilgili oldugunu duydum zati randevuyla hasta kabul ediyor onun dışında dünya dogumda Ömer Yalınkaya var onuda çok övdüler erkek oldugu için ben tercih etmedim
Sirin-omer Genesisde Fatma hocaya gidiyorum. Evet yoğun .. ama ilgisi alakası güler yuzlulugu insanı motive etmesi, rahatlatmasi çok süper. Ben gebelikten önce başka bir sorun için gitmiştim yanına. O zamandandir hala gayet memnunum..
Elifyali KubosM kesinlikle çetin beyde çok bilgili, ilgili işinin ehli biri… Ben batıda iken ona gitmiştim o daha sonra memorial gecti…
KubosM Elifyali Aynen canım ben batıdan tanıyorum Memoriale gecince bende gectim. Batı hastanesindeki muayene ucretiyle aynı gidiyordu geçen ay 20 lira zam geldi sadece.
Elifyali KubosM rabbim saglıkla kucagıniza almayı nasip etsin…bide ufak bir soru sormak isterm bilgnz varsa tabi detaylı ultrason yaptrdnz mi
KubosM Elifyali Amin cumlemizin insallah canım 🌸 yaptırmadım canım anomali saptanmadı dedi Çetin hoca gerek olup olmadığını sorduk bence yok ama karar sizin dedi. Çetin hoca zaten detaylı baktığı icin her gittiğimizde bizde yaptirmamaya karar verdik canım.
Mucize21 Sultan hastanesi özgür özkula gidiyorum muayene ücreti 80 tl ve mükemmel biri çok ilgili uzun uzun muayene yapıyo ve sen çıkmayana kadar hasta almıyor içeriye
Ilkhamilelik Diyarbakır deyince içim sızlıyor kızlar kıymetini bilin. Bizim ankaraya tayinimiz çıktı. Nerde o güzelim hastaneler doktorlar o fiyatlar… herşey burda çok pahalı ve çok kalabalık. Özeller devlet gibi. Önerime gelince memorial parkormanda burhan özele gidiyordum ve çoook da memnundum. Nasip değilmiş devam etmek
Meri21 Ilkhamilelik aslında Ankara daha büyük bi sehir ordaki imkanlar daha fazla olması gerekiyor şaşırtıcı bı durum hakkınızda hayırlısı olsun