Heryerin değişik galiba ama bana doktorum test sonucum çıkınca hamilelik 🤰 bunlarla sağlık ocağına gidip kayıt açtır dedi kontrollerin için hamilelik takibini yapacaklar dedi.gittim kayıt yaptırdım ve bana şu gün gel istediğinde gel dediler 4aralıkta aşım var.gideceğim.yapabilirseniz gidin açtırın kaydınınızı bence.