Halimehacin canım 2-3 hafta kadar bi acıma oluyor ben ağlaya ağlaya emzirdim ama pes etmedim ,sütün zamanla artıyor benim ilk başta bir iki damla geliyordu hiç artmayacak sandım emzirdikçe arttı.meme ucuna gelirsek bebek emerken sadece ucunu değil kahverengi kısmını ağzına alacak şekilde emzir ,nasıl yapacağım dersen bir elinle memeyi c şeklinde tutacaksın diğer elince bebeği ensesinden kavrayacaksın ağzını açınca memeyi kahverengi kısmına kadar vereceksin .bebek inatlaşacak pes etme ensesinden tuttuğun elince kafayı memeye doğru iteceksin bebek memeye düz şekilde bakacak ,emzrme yastığı kullan.ben birebir acıdan duramadığım için emzirme hemşiresine gittim o gösterdi bebeğimle.mustelanın gögüs ucu kreminden çok memnun kalmıştım