isimsizbebek mombursamom ilk başta stok yapmamanizi öneririm. Her bez her bebise olmayabilir yani pişik yapabilir vs. Bir de kaç tane gideceği belli olmaz.. ilk günler çok kaka yapıyor bebisler
Kapalikutu mombursamom markaya göre değişiyor sleepy 1 numara 17 günlüğüz hala kullanıyoruz ama paket bitince 2 ye geçeceğim
91ARIN91ASK Durukusunannesi yok canım kullanmadım bebeğim şubatta doğucak büyük ihtimalle kullananmam çok ince ve minyatür gibi
91ARIN91ASK Durukusunannesi ben de bilemedim 13 paket aldım karışık para vermedim olmazsa ihtiyaç sahibi birine hediye ederim