karabc Merhaba hamile kalmadan önce 40-42 arası giyiyordum. Pantolonlar kapanmıyor karnım çok şişti. Hamile kıyafeti alırken beden nasıl seçiliyor? Yine hamile kalmadan önceki bedeni mi seçeceğim? Neye göre beden seçmem lazım?
nilsmother karabc bnde bir benden büyüğünü aldım ama normal sweat aldım hamile kıyafeti degil kendi bedenimden bir beden büyüğü
Homeless20 karabc genelde bir beden büyük alıyorlar. Bende bir beden büyük aldım ama henüz karnım çıkmadığıve kilo almadıpım için çok büyük oluyo 😂
karabc Mağazalardaki hep çok büyük ondan karar veremedim bide korona şansa istedim netten bakalım🤷🏼♀️
Ssmzsh karabc hamile kalmadan 36giyiyordum. Karnım çıktı pantolona sığmıyorum waikikiden pantolon 38beden pantolon aldım ama büyük geldi. Çalışanlar yine tam bedenimi almam gerektiğini söyledi zaten bedene uygun üretiliyor dediler. Bide likralı esnek kumaş olduğu için iyice bollaşıyor
bbhhrr5289 Ben cok siserim sanip normalde 42 giyerken 46-48 beden elbiseler pantolonlar aldim hevesten ama 36.haftdaym hala buyuk geliyolar icini dolduramadm o yuzden bir ya da iki beden buyuk alsaniz yeterli 😊