Zeynep_cagdas Dh52 az da olsa sancım çıkmış da korkutmamak için sordum haftanın 🤭 haftana göre normal olduğu için doktor bir şey dememiştir. Bu haftalarda böyle ufak ufak olması normaldir diye. Sağlıkla kavuşursun evladına inşallah 🤲🏻🥰
Dh52 zynp131820 bana da öyle geldi ama doktor bişey demedi bebek dönmeye başlamış yürüyüşe devam et dedi sancılar olabilir normal dedi 2hafta sonrada çatı muayenesi yapacak
Dh52 Zeynep_cagdas korkutmak yerine heyecanlandırıyor beni bu sancılar bu haftaya gelmek mucizeydi çok şükür çok teşekkür ederim😊