benim bu gün kontrolüm vardı gitim 2 santim açıklık var ve nst de sancı cıktı eve geldim geldiğimden beri sancı oluyorum böyle karın aşağsında sert bir ağrı giriyo ve rahim ağzına kadar geliyo rahim sanki böyle sızlıyo çok ağrıyo bebek hareketli ve bebeğim kanalda doğumu bu deyilmi yoksa acılmamı oluyo onun için mi öyle lütfen bilgisi olan yazsın
kanalda