Mrb kızlar 33 haftalık hamileyim dün saat 5 gibi sancılarımdan dolayı yatışım yapıldı doktor sancıları durdurmak için serum vurdu açılmam yok çok şükür şuan ve yarın öbür gün erken doğum olabilir diye bebek akciğer gelişimi için iğne vurdu şimdi düne göre daha iyiyim sancılar gidip geliyor dua edin lütfen zamanında doğsun inşallah... bu durumu yaşayan var mı? Yaşayan varsa ne oldu erken mi yoksa zamanında mı oldu ?