Kızlar 39 haftalıgim bugün saatte bir kasıklarima karnimin alt kismina sanci vuruyor. Adet gaz sıkışması tarzı anlamadım gitti. Gazımda var ama çıkarıyorum afedersiniz o yüzden onun sancı yaptığıni düşünmüyorum. Birde alt karnım sert oluyor sancilar mi başlıyor? Sizce ne zaman doğururum 🙄🙁