Kızlar 6 aydır deniyoruz ama bi sonuç elde edemedik evet çok erken ama bu ayda yumurtlamamı testlerde gördüm yinede olmadı ve rahim filmi çektirmeye karar verdim anestezili mi anestezisiz mi,süreç nasıl oldu sonrasında gebe kaldınız mı merak ediyorum şimdiden teşekkür ederim🥰