hnrgns evet temiz ben memnun kaldım ama benim yapalım 4sene oldu doğum şuan daha karnımdaki bebeğim 5aylik devada ben Hatice hanıma doğum ettim normal doğum çokta memnun kaldım dakika başı hemşire geldi emzirmeme bile yardımcı oldular ve beni giydirdiler