Merhaba kızlar
18 haftalık hamileyim. Ayaklarımda sinek ısırığı gibi kırmızılıklar var ve aşırı kaşınıyor. Doktora gittim kullandığım vitamin demir ve kan sulandırıcı ilacı bi süre bırakmamı söyledi alerji yapmış olabilir diyerek.
Gebelikte kaşıntı yaşayan varmı ? Nasıl bir yol izlediniz yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸