Bebegiminannesi_ Arkadaşlar nolur bişey soyleyin testler adetime varken silik cıkardı şimdi silinmeye başladı yine kimyasalmı sizce bu gün adet olmam gerekirdi olmadım şimdi yaptım teste bakarmısınız ![] https://i.imgyukle.com/2020/10/06/5m0K3s.png(src)
afrasil Bebegiminannesi_ daha adet geçmeden nasıl kimyasal gebelik diyorsunuz o kısmı anlamadım ? Hcg testi ile adet günün ve gebelik yok demekki
Nesse86 Bebegiminannesi_ Hamilelik yok görünüyor simdi birsey varsa testi yapar yapmaz cikar eger 10 dk sonra felan cikarsa hafif bir cizgi o gecersiz demisti doktor bana
afrasil Bebegiminannesi_ kimyasal gebelik olduğunu düşünmüyorum canım . Ne zaman test yaptın silik cizgi çıktı . Silik cizgiler yanıltıyor arkadaşım 4 gün gecikti silik cizgi çıktı sonra adet oldu
Bebegiminannesi_ afrasil adetim geçikmeden evel yaptım silik cıktı dün adetim geçiktikten sonra yaptım daha silik gibi geldi ama bu gün yine yaptım daha koyu cıktı silik pembe gibi
Bebegiminannesi_ afrasil ben agustos ayında kimyasal geçirdim ama ozaman adetim 10 gün geciktik ten sonra silik cizgi cıktı şimdi adetime daha varken silik cıktı ama şimdi koyulaşma var ben yine kimyasal olmasından korktum