EbruBeratDemir06 merhaba canım, ben ilk kızımı 2005 yılında 2900 kg sezeryan olarak doğum yaptım. 22 ay sonra küçük kızımı 5100 kg olarak normal doğum yaptım. Fakat herhangi bir risk olasılığına karşı ekstra bir ameliyathane ve sezeyan Ekibi hazırda bekletilmişti. Çok şükür hiçbir sıkıntım olmadı sadece 12 saat doğum sancısı çektim.Biraz fazla dikişim oldu ama hemen ertesi gün ayaklandım.hiçbir problem yaşamadım elhamdulillah🤲Şuan 3. Bebeğime hamileyim.bundada normal doğuma niyet ettim bakalım rabbim neyi nasip ederse o olacak. Şunu biliyorum herkes bana imkansız gözü ile baktı fakat içimden bir ses sürekli beni normal doğuma teşvik etti ve inandım.