Merhabalar, İyi geceler. 15+5 haftalık hamileyim bebegimin cinsiyetinide ögrendim çok şükür. Oğlum oluyor 🙏🤗 Ama bir sıkıntım var bu haftaya kadar hiç hareketlerini hissetmedim ama normal dediler. Bu sabah uyandıgımda sag kasıklarımın orda bildiginiz yuvarlar bi şekilde orda duruyordu kalktıgımda karnım eskisi gibi oldu. Doktora gittim korktum normal kasıklarına gelmiş ama sürekli olursa bizi bilgilendir dedi. şuan sırt üstü yatıyorum yine aynı şeyi yaşadım alt tarafta aniden şişiyor kalktıgımda düzeliyor. Aynı şeyleri yaşayan varmı acaba korkuyorum birşe olur diye 😞