Ulucayy123 Kızlar doğumu başlatmak için ne yapmak gerekiyor bilgisi olan varmı deneyimi ? Ve kaçıncı haftalarda dogum yaptınız yapanlar 🥰🥰🥰❤️
Bebikinannesi Ulucayy123 O haftalarda hurma ve 1 saat yuruyus demisti doktorum. 36. Haftada duzenli iliski istemisti. Suan 36+3 teyim hic dogurasim yok elimden gelse dogurmam kalsin iceride 😂
annecikk_ Ulucayy123 36+1 deyim artik cok yoruldum bugunde daha bi tuhafim🤷🏻♀️ Hurma yiyorum ve temizlik yapiorum hergun sicak dus aliyorum Allahim hayirlisini versin saglikla kucagimiza almak nasip etsin basim agrimaya basliyor suan 😔😔
Ulucayy123 UmayDuruMom şuan 34ama 2 3hafta sonra deneyeceğim öneri olursa herkes 40 41 de dogurursun diyorda okadar beklemeyi sabredemiyorum şimdi bile sabırsızlanıyorum 🙈🙈🙈
Dlk0640 Kızlar hiç stres yapmayın elinde sonunda geliyor hiç gelmeyecek gbi hissediyorsunuz 😂ben 40+4 de doğum yaptım yürüyüş,ilişki,oturup kalkma hareketleri yapıyordum ama bebek ne zaman isterse o zaman geliyor 💕 herkese hayrlı dogumlar diliyorum