Ghkj mardinden yapilip yapilmadigini bilmiyorum ama orada yoksa bile muhtemelen yakin illerdeki bir hastaneye yonlendirirler. Bu arada ben de ikili test yaptirmadim fakat detayli bence kesinlikle gerekli. Hem bebegin organlari acisindan hem bebegin gelisimi olasi dogum riskleri vs acisindan cok net guzel bilgiler veriyor. Ever bazen gorulen bazi sorunlar (kalpte bagirsakta parlaklik, bobrekte sorun, beyinde odem vs gibi) sonradan gecebiliyor ama bunlar zareb olasilik degil o an gercekten var olan sonrasinda kaybolan sorunlar. Bunun takibini de yapmak gerek zaten. Sorunun gecip gecmedigine bakmak gerek. Burada bir annenin bebeginin bobrwgindeki sorunun tespit edilip dogum sonrasi mudahale ile sorunun giderildigini okumustum. Allah korusun farkedilmese belki bebek diyaliz hastasi olacakti ileride. Veya benim bebegim sukur iyi hic sorun yok olmaz da insallah ama kendimde sorun cikti maaleswf erken dogum riskim var bunu ogrenmis oldum. Bu sebeple gerekli bence detayli ultrason. Uzunca yazdm kafanizda soru isarwti var diye kusura bakmayin. İnsallah saglikla vaktinde aliriz kucagimiza bebeklerimizi