Ben ilk evlendiğimde olmuştum. Doğal ev yapımı sirkeyi enjektörle içime boşaltıp dökülmemesi icin ayağımı havaya dikiyordum 20 dk kadar bekletip kalktığımda zaten hepsi dökülüyordu. Aylarca çektim ama 2 gün yapmamla geçti kalmadı. Hamile kalınca doktorum ilaç verdi geçmedi. Sonra doktoruma hamilelikten once sirke yaptıgımı soyledim o da sirkeli suyu karıştırıp yapabilirsin geçmezse geldiğinde bakalım dedi. 2 günde geçmedi ama sanırım 2 hafta kadar sürede geçti. Kaşıntı icinde dışını her lavabodan sonra sirkeli suyla temizliyordum kaşıntım da kalmadı. Doktora danışıp yaptıgım icin önerebilirim