FatmaSagir ya ameliyattan falan korkum yok sezeryan falan beni ürkütmüyor da doğum heyecanı farklı değişik bebeğimi merak ediyorum ilk gebelik napıcam mesela falan diye düşünüyorum kendi çocuğum çok farklı ya zaten sezeryan olursam spinal anestezi olucam kesınlıkle 👌🏻 Zaten daha dönmedi ki kafası yukarda poposu aşağıda normalde 8 kasımda tahmini doğum ama doktor suyun fazla dönme ihtimali bu suda çok yüksek dönmezse ekim sonu doğurturum dedi şimdi 35+2 günlük haftaya gidicem bakalım ne diyecek doktor ama dönmedi yani ayakları aşağıda hissediyorum 🙄🙏