Duygu-2804 Ben 37. Haftamda girdim aşırı kolay geçti hiçbirşey anlamadım 🤷🏼♀️ Kendini tamamen rahat bırakman gerek ve sana tavsiyem eğer ilişkiye girmende bir problem yoksa çatı muayenesi olacağın hafta ilişkiyi fazlalaştır bir önceki güb mutlaka yap. Bence benim bu kadar kolay geçirmemin sebebi buydu