Kızlar merhaba 34 haftalık hamileyim 4 yaşında oğlum var bu zamana kadar hiç kaldırmadım birşey olacak diye hep eşime aldırdım mecbur kaldığımızda ama bugun kucağıma almak zorunda kaldım acaba bişey olurmuki ilk aylarda düşük olur diye kaldırma derlerdi şimdi son aylar ne için kaldırmamak lazım tehlikesi neki acaba bilen varmı ?