Anne18 Kızlar 2li testim normal cıktı 3lü test yaptırmam şart mı acaba 3lü testte neler oluyor bebegın nesine bakılıyor teşekkür ederim
turansmom1 Anne18 ikili yaptirdim doktorum hic yaptir yada yaptırma demedi bende hiç sormadım açikcası 36 haftalık oldum bile
halitefe Anne18 canım benim 2 li sorunsuz çıktı doktorum 3 lü ve 4 lüye gerek yok dedi yinede içimde kaldı keşke yaptırsaydım dedim detaylı ultrason yaptıracağım için 4 lüye gerek yok dedi ama yaptırma imkanın varsa yaptır ne olur ne olmaz
Ozlmchngr Benim Dr um 3 lü değil ama 2 li ve 4 lu tarama yaptırmıştı ..riske atmayalım yapalım demişti hamdolsun temiz çıktı sonuçlar
NurSema01 İkili benimde temiz çıktı doktorum başka bişe istemedi şeker yüklemesi ve ayrıntılı ultrason yaptır demişti
Zeynep_cagdas Anne18 doktorlar genelde 2lide sorun yoksa ondan sonra detaylı ultrason istiyor, yani 3lü ve 4lüye gerek duymuyorlar. Tabi sen için nasıl rahat edecekse öyle yap yine de güzel anne 🥰🥰
Smgyy Canım yaşın kaç acaba bide doktor gerek görüyorsa yaptırıyor bende yaptırmadım 2 test %70-80 doğru çıkıyor 3 lü %50 falan 4 lü %30 en önemlisi 2 li 2 lide bişey cıkmadıysa sıkıntı değil
Smgyy Anne18 30 yaş üstü için uygun görüyor bazı doktorlar canım düşünüp canını bence sıkma canını rabbim hepimizi sağlıklı evlatlarına kavuştursun
Busragozer Anne18 2li test normal çıktığı için bebiste 5 önemli şeye ultrason ile bakıp 3 lu 4luye gerek yok denmişti bana bazı doktorlar para kazanmak içinde yaptırıyor gereksiz yere
Barkoddg Anne18 Ikili normal olunca istemiyor çoğu doktor diğerlerini. Ve ikili normalse genelde bi problem olmuyor.