Kizlar ths yüksek olmasından dolayı 50 mg levotiron ilacı kullanıyorum dusmeyince doktorum ilacı 75 mg şeklinde kullan birde dedi geçen ay kullanmaya başladım normalde adetim 2 yıldır hiç degismezken geçen ay 3 gün geçti bu arada bebek deniyoruz 4 aydır olmuyor bu ay 5 inde olmam gerekiyordu karnım çok ağrıyor göğsüm çok aciyor hala olmadım test yaptım negatif ilaç adet duzensizligimi yaptı anlamadım bu durumu yaşayan varmı?