Ya bende bu konuda çok kararsızım ama yükleme yaptırmayıp da açlık tokluk kan şekerime baktırmayı düşünüyorum çok araştırdım kimi zararlı kimi yapılması gerekiyor diyor neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlayamaz oldum iyice birde eşimin işi dolayı ile küçük bir yerdeyiz çok güvendiğim bir hastane dr yok buda iyice beni üzüyor ve tedirgin ediyor maalesef