Eebbrruu BuFi2012 erken doğum sezeryan olursun bebeğinde rahatsızlık oluşabilir. Bence bu şekeri çok buyutmeyin gözünuzde. Herkes yptryor sncta. Kotu bsey olsa zaten dktr izin vermezzz
ozgesoy28 BuFi2012 Ben açlık tokluk şekerime batırdım normal çıktığı için doktorum da gerek görmedi yani Yaptıramadım 37 haftalık hamileyim bebeğim gayet sağlıklı çok şükür
Mineszn BuFi2012 kesinlikle yaptır hamileliğim başından beri bütün istenen testleri yaptırdım sonra bebeğinde bir şey çıkarsa ben vicdan azabı çekerim korkulacak bir şey yok aç karnına kan alınıyor sonra sana enerji içeceğine benzettim ben tadını kola kutusu içinde veriyo zaten içiyosun 1 saat sonra kan veriyosun bu kadar korkulacak panik atak yapılacak bir şey yok
Yarenimm BuFi2012 ben yaptırdım yüksek çıktı duntekrar yukletildi 4 kez de kan verdim saaat başı sukur şeker im yokmuş dikkat et dedi doktor abur cubur yeme dedi
BuFi2012 Eebbrruu ya yaptırmada sıkıntı yok aslında şekerli şeyleri çok yerim zaten çikolatadır vs. Ama ilaç türü şeyleri çok zor kullanıyorum şekerli su gibiymiş tadı heralde istifra ederim kesinlikle içemem biliyorum kendimi 😫😫😫
Cansurella Eebbrruu keisnlikle katılıyorum neden korkuluyor anlamıyorum kotu bise olsa kızlar doktprunuz böle biseyi asla size uygulamaz
SevalAkgz Ben yaptırcam ya gizli şeker varsa yani tehlike erken doğuma kdr erkiliyomuş zaten hiçbir şey yok ki testte
Eebbrruu SevalAkgz tabiki de Cnm yani su seker yüklemesi ile ilgili postlar gerckten gereksiz yani. Bizde kimsede yok bnde çıktı. Hyr yani yptrinca nluyor sncta herkes yptryor bunu bu kdr abartlck bi konu dgl yani
Zuve ozgesoy28 açlık tokluk şekerine nasıl bakılıyor. Benm doktorumda zayıfsın gerek yok dedi bana. Bi kaç test yaparız gerek varsa yaparız dedu
Denizim BuFi2012 tadi kotu degil canim asiti kacmis meyve suyu gibi bisey,ama aclik ve tokluk sekerine baktirip riskli goruyosan yaptirabilirsin
ozgesoy28 BuFi2012 Bakar neden bakmasın ki ben kendim doktorum demeden dedim şeker yüklemesi yaptırmıycam kendiside açlık tokluk yeterli demişti
Fatmaerkan Ben yaptırmadım tırstım aç karnına glikoz içmekten yan etkisi olurmu diye zaten pek önemi yokmuş benim yakinimdekiler oyle diyor bende de panik atak var oyuzden ama sen bilirsin yinede 🤗🤗
DilekAlkanat Fatmaerkan yakininzdakiler pek onemi yok diyor demek pardon ama yakininizdakiler ne uzmani oluyor kadin dogum mu diger branslar mi yoksa universite mezunu bile olmayan saglikla yakindan uzaktan bilgisi olmayan kisiler mi ? Seker yuklemesi son derece onemli kesinlikle yapilmasi gereken bir tahlil seker yuklemesi dediginiz olayda glikozun icinde olan seker 2kutu kolaya es deger bir seker orani gebeliginde tatlinin her seklinden uzak duran var mi yoktur heralde bircok meyvenin icinde bile seker var ERKEN TANI HAYAT KURTARIR... eger gebelik sekeriniz varsa ona gore diyet daha ileri boyutta ise insulin kullanilmasi gerekiyor bebek ve anne sagligi icin...
Fatmaerkan DilekAlkanat canım biliyorum ama benim hastalığım var panik yüzünden yaptiramadim hastaneye kadar gittim elime aldım ceserat edemedim içmeye korktum evet pek önemi yok diyolar
Yarenimm DilekAlkanat kesinlikle katılıyorum hastanede gören beni neden şeker yukletiyosun zarar li bebeğe dedi sürdü böyle bir düşünce var needense gerekli onemli olmasa zaten yaptırın demez doktorlar ve onemli bisey söliyim ( annemin arkadaşı bu yuzden bebeğini 8 . Ayda kaybettimalesef) 😔 bence yaptirilmali
DilekAlkanat Fatmaerkan sizin yakinlar profsa tabi onlarin dedigi dogrudur. Panik atak bendede var seker yuklemesiyle ne alakasi var neden icemedin ki keske deneseymissin meyveli gazozdan hic bir farki yok. Dogumu nasl yapmayi dusunuyorsun
Rukgay Merhaba benim doktorumda açlık tokluk şekerime baktı şeker yüklemesi yapmadı. Çok sukur normal cıktı. Şeker çıksada arkadaşlar beslemeniz konusunda uyarılar yapılacak başka çözümü yok bu sebeple normal şekerinizi ölcturup yeme icmenize dikkat edin derim.
perimomm Hamilelik boyunca hiçbir şekerden uzak kalmayıp (çikolata , kola , baklava vs gibi) glikoz testine kafa tutan zihniyetleri de anlamıyorum doğrusu 🤦🏼♀️ Emin olun şeker yüklemesi onca yediğimiz içtiğimiz içinde en masumu..
Rums kizlar bendee istemiyordum yaptırmayı ama doktorum yapılırsa senin icinde bebegin icinde iyi olur dedi. dogum esnasinda annenin sekeri cikabiliyomus. onceden tedbir almak için yapılmasını istiyolar. tamamen ac karnina yapilmiyo zaten bana hafif bj kahvalti yapabilrsin demislerdi ben normal kahvaltımı yapıp gittim doktora. kutu kola gibi dışı bildiniz gazozu icirdiler. sadece gazozda biraz daha şekerli gibiydi. onun hepsini bitirmek zorunda olduğu icin biraz bayiyo ama o kadarda rahatsiz etmiyo. 1 saat bir sey yiyip icmedim 1 saat sonrasında kan aldirdim 2 saat sonrada sonuclarim cikti sekerim.normal cikti. sekeri fazla cikanlara doktorlar şeker diyeti veriyolarmis doguma kadar şekeri dengeliyolarmis.