cirakhatc Meraba Anneler size sorum olacaktı 28 haftalik hamileyim cok sismedim ama hamile tayti almak istiyorum ilk defa alicam internetten sipariş vermeyi düşünüyorum sizce kac beden idealdir cok kilolu degilim orta derecede zayıfım
gokella cirakhatc bacaklarımdan hiç kilo almadım göbeğim var sadece lc waikikiden tayt aldım S beden kendi bedenimi.
threestar cirakhatc kendi bedeninizde ya da bir beden büyük alın bence, ben normalde 38-40 giyiyorum L aldım bir tane de XL aldım ikisi de rahat sadece son aylar için XL daha iyi olabilir diye düşünüyorum.
Zuhal14 cirakhatc ilk zamanlar 1 beden büyük almıştım 32 de falan sıkmaya başladı tekrar 2 beden büyüğümü aldım kesinlikle 1 beden büyüğü alınmalı o bile dar gelebilir sonrasında
Rukiyezencirli Benim sadece karnım şişti kendi bedenimi kullanıyorum bacaklarında şişme falan olmadıysa kendi bedenini al derim ☺️