Merhaba arkadaşlar kan değerlerim düşük olduğu için bir aydır sabah akşam günde iki kez feramat içiyorum. Dün sağlık ocağın da tahlil yaptırdım kan değerim normal çıkmış ama Demir bağlama kapasitesi yüksek çıkmış. Doktoruma soracağım ama randevuma daha 10 gün var. Bu Demir bağlama yüksek çıkması ne anlama geliyor bilen var mı acaba?