Iyi aksamlarr kızlar. Ben bi konuda bilgi almak istiyorum sizlerden. Ben cuma günü hastaneye gidecem normalinde doktor oyle demişti ama ben hic bi sey hissetmiyorum cuma kalp atisi icin gidecektim, dayanamıyorum yarin sabah gidecem. Zaten ilk andan beri hic bi hissim yok ama onu gördüm var sadece uyku durumu var doktorumun dediğine gore normalis bazıları kusma durumu falan yaşamamış. Acaba gidince kuzumun kalp atısini duyar mıyım siz ne kadarlikken öğrendiniz? Çok korkuyorum ilk ya sürekli hastaneye gitmek istiyorum.