Ozgebtn Göbek deliğinin üst kısmı avuçiçi kadar bir bölge uyuşuk ciltte hissizlik var. Böyle olan varmı arkadaşlar merak ettim
iremyilmaz Ozgebtn cnm normal bende 38+0 haftalığım bende de düne kadar vardı arada gelip gidiyo hata bazen kordonun içi sızlar gibi bi ağrı giriyo