Mom81 12 haftalık hamileyim mide bulantısı yanma çok fenayım bi iş bile yapamıyorum bu yanma ne zaman geçer Allahım yardımcımız olsun 😭
dugmeninannesiii Mom81 canım benimde 7+3 bulantı yok ama her akşam yanma var alev alev nefes borum falan. Sür içiyorum bi sast rahatlıyorum sonra yine aynı
elif0614 Mom81 bende 12 haftalık hamileyim ve aynı şeyleri yaşıyorum. Zencefil limon bal demliyorum iyi geliyor ilaçlara göre en azından 🤷🏼♀️
Kahraman0201 Mom81 dugmeninannesiii Bulantı için prilam dr kullanabilirsiniz. Ve midenizi cok aç bırakmayın aç oldukça daha cok bulanır. Sık sık bseyler yemeye çalışın. Benimde bazı günlerde yanmalarım oldu sanırım ilk başlarda çözüm yok soda bile iyi gelmiyordu. Sadece baharatlı yaglı acı ekşimsi şeyler cok tüketmemeye çalıştım. Vişne suyu falan bi gün uyuyana kadar bogazımı mahvetti. Şuan çok şükür yok 😊
Zeehra Bende 12 haftalık hamileyim aşırı derecede mide bulantısı ve yanması yaşıyorum 😭 2 yaşında da bir kızım var onunla bile doğru düzğün ilgilenemiyorum dört gözle geçmesini bekliyorum ilk hamileliğimde hiç bu kadar kötü olmamıştım