NurKara1 Merhaba arkadaşlar suyumun azalması ve bebeğin iri olması sebebiyle birazdan saat 22:00 da sezaryene alınacağım hep normal istemiştim biraz korkuyorum sizden dua istiyorum
Nrykml NurKara1 canım korkma Rabbim yardımcın olsun bebeğinin haftası tamsa nasıl dogdugunun önemi yok 💕sağlıkla kucağına al inşallah