Bende 14-3 haftalık iken oldum şuan 15+6 haftalık olduk. Önlem amaçlı attı doktorum daha önce 26+4 haftalik erken doğum yaptım. Ani su gelme sebebi ile. Doktorum 17 haftalık olana kadar ufak hareket etmeme izin verdi sonrası 9 ay yatış dedi. Ufak hareket olarak evin içinde yavaş şekilde yürüyorum kan dolaşımı için. Zaman geçmiyor ama 🙈🙈 hele 9. Ay hiç bitmedi bende ☺️☺️uyku hapı olsa içsem uyandığında doğuma 5 gün kalmış olsa