Kızlarrr merhaba, aklıma gelen kafama takılan herşeyi buraya soruyorsam mutluluğumu da paylaşayım istedim 🥰🤗 bugün 8+3 ken gittik ve hem kendisini gördüm hem kalp atışınııı ❤️❤️ Allah’ım üç hafta önce minicik kese vardı üç hafta da nasıl büyümüş şok oldum 🙈 şimdi doktorum 4 hafta sonra tekrar gel dedi şuanlık herşey çok güzel dedi 🧿 Bu dört hafta da neler olacak çok merak ediyorum 🙏🏻 Şuan içimde bir kalbin attığını duymak garip hissettiriyor ikidir ağlamıyorum diye tam duygulanamıyorum mu diyorum kendi kendime 😞 doktorum video çekmeme izin verdi sabahtan beri açıp açıp 30 sn lik videoyu izliyorum 🙈 Rabbim şu saatten sonra sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️❤️