Bütün tam 27 haftaya girdim ve şeker yüklemesi için hastaneye gittim aslında hiç istemiyordum ama kilolu bir gebe olduğumdan doktorum yaptırmamı istedi. Önce aç karnına kan aldılar. Sonra kutu kola büyüklüğünde içinde 75 gr şeker olan bir içecek verdiler ve üç dakika içinde iç ve kusma kusaraan yeni baştan. Onu içene kadar öldüm öldüm dirildim. Nasıl bitirdim bir ben bir Allah bilir. Daha sonra hava almak için dışarı çıktım ama hala kusmamak için kendimi nasıl tutuyorum. Birden kalp çarpıntım başladı. Ama öyle böyle değil. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Daha sonra sol kolum uyuştu. Doktorun yanına gittim uzandım dinlendim. Biraz kendime geldim ama tansiyonum çok düşmüştü. Birer saat arayla iki kez kan verdim. Hastaneden çıkınca dehşet sancılandım aynı gaz gibi. Artık hayatımda ne gazoz ne şekerli bir şey ne tatlı ne kola hiç bir şey görmek istemiyorum. Şu an da baş ağrısından geberiyorum. Aranızda böyle olan var mı?