Kizlar merhaba. Bugün dr. Gittimde 16+4 günlük hamileyim bebek iyi dedi ama beslendigi yer yerinden kaymış dedi. İlk defa öyle bisey duyuyorum. Bi sorun varmi bu ne demek dedik yok dedi bi sorun olmaz. İlaç verdi. Hiç öyle bisey duydunuzmu yada başınıza geldimi