Kızlar doktorumdan çok memnunum ama aslında anlayamadığım bi konu var erken doğum riski oldugu için her hafta kontrole gidiyorum. 34 mm rahim ağzım ölçüldü 3 gün sonra 17 mm oldu diye bana yatış verdi gecesi 15 mm ölçtü doğum baslıcak dediler. Sabahına 23 ölçtü taburcu etti. Şimdi bugün gittim kontrole 30 ölçtü 1 hafta arayla ben anlamadm kısalan rahim ağzı böyle uzarmı yada uzayan birden kısalırmı 🤦🏻♀️ Bana anormal geldi ama bilemedim diğer konularda çok iyidir ama bu rahim ağzında bi dert var gibi 😂😂😂 siz ne diyorsunuz bu konuya