Esraaelisa1 Nehir002 daha yeni canım olur bak ben 12 haftadan beri kusuyorum 8 aylık oldu doğurucam kusuyorum yani prilam dr hap verdi doktor o hap ile idare ediyorum
Kuzey61 Nehir002 bende 6 haftanın içinde başladı canım ilk hamileliğimde hiç olmamıştı ama bunda ölüyorum🤮🤮 inşallah hiç yaşamazsın 🙏
gizembickici Nehir002 10. Haftamda yasadim ilk 18. Haftamdayim hala kusuyorum 🤦♀️ insallah hic olmaz
Suleyvz Ben ilk gebeliğimde 8 haftalıkken başlamıştı şimdi ikinciyi bekliyoruz 6 haftadayım yeni başladı mide bulantım😒
Kuzey61 Esraaelisa1 seni her bulantı postun da gördüğümde kendimi en yüksekten atasım geliyor canım 😢😢😢😢 şimdi ben 7 ay daha mı kusucam diyorum. Neyseki senin az kalmış. Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
Sevgi19 Kuzum bende de 6+3 de başladı anam öldüm öldüm dirildim bulantı ve kusmadan dolayı şuan 11 haftadayım çok şükür yavaş yavaş azaldı pramamine benimde ilacım
Nehir002 Teşekkürler yanıtlar icin kalp atışını duysaydım bu hafta gideceğiz çok streets yapıyorum ya
goktugismom 9.ayımdayım hala kusuyorum ve çok kötüyüm inanın olmaması daha iyi 😅 ve hala ilaç kullanıyorum