Gizemylmz1 ben bu konuya şöyle bir açıklık getireyim canım bende ilk hamileliğimde kestirdim saçlarımı dine göre tabiki hamileyken bir zararı yok ama biz lohusalık dediğimiz 40lı dönemde Allah korusun vefat etmiş olsak kadınlar olarak saçlarımızın olduğumuzda goguslerimizi tamamen kapatiyo olması gerekir bu nedenle belki kesme denmiştir sana goguslerini kapatacak boyda kesersen bence bı sıkıntı olmaz sonuçta yarına çıkacağımızın garantisi yok buna göre hareket etmek daha mantıklı