Cramel 15+3 teyiz doktor 12. Haftada kıza benzetmişti bugün oğlumuz olacağını öğrendik. 7 yaşında bir oğlum daha var. En çok da o sevindi🥰allah sağlıklı şekilde dünyaya getirmeyi nasip etsin inşallah 🤲
Duygu8-9 Cramel hayırlı olsun cnm Allah sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin🤲🏻12. Haftada ne diyerek kıza benzetti banada 12. Haftada ikili testte kıza benziyor dedi şimdi meraktayım☺️
Cramel Duygu8-9 12. Haftada bacak arası boş kıza benziyor dedi ama 16. Haftada belli olur bu haftada bacak arası boş olup erkek olabiliyor demişti. Bugün baktı ve erkek dedi. Allah gönlüne göre versin inşallah canım. 🥰
Duygu8-9 Cramel inşallah canım 🤲🏻Bana hiç öyle bacak arası boş falan demedi daha oluşmamış cinsiyet fakat nup teorisine göre konuştu sanırım cinsiyet bölgesi dik yoksa bacak kısmı başka şey☺️Anlamadım ama banada 16. Haftaya kadar kimseyle paylaşma dedi
Cramel Duygu8-9 benim nub teorisine göre de kızdı. Burda bakanlar da hep kız demişti. Demekki yanılma payı varmış. O da bana denk gelmiş😂😂