Sekerpare21 daha yolun başındasın canım malesef bulanacak 23 haftama kadar hap kullandım ben baktın geçmiyo hap iste doktorundan yoksa diğer türlüsü eziyet oluyor ben ditenmiştim kendiliğinden geçsin hap almiyim diye ama dayanamamıştım daha fazla iki ay hap kullandım