Kızlar sol göğsümün altında ağrı var dünden beri geçmedi. Yaşayan var mı sebebi ne olabilir kaburga ağrısı sanırım kalp kaynaklı mı yada bilmiyorum ama 1 dakika bile dinmiyor korkmaya başladım dr a gitsem röntgen çekmeyecek o yüzden gitmek istemiyorum çünkü bileğim ağrısndan gidip o kadar bekleedim röntgen çekemem hamilesin diyip geri göndermişti pandemi var malum o yüzden boşuna hastaneye girmyim diyorum hamilelikle ilgisi olabilir mi?