Merhaba kızlar.şuan 39+0 dayım.arada sancı geliyor gibi yalancı sancılar muhtemelen.ama dün gece baya kötü oldum önce belimden 2-3kere ağrı vurdu aha geliyor herhalde sancılar dedim ama sonra tek düze adet sancı gaz sancısı karışımı bir sancıyla sabahı sabah yaptım.Gerçek doğum sancısı önce aralıklı sonra sık sık geliyor biliyorum ama o aralıklı geldiği zaman onun acaba doğum sancısı mı olup olmadığını nasıl anlarım yani kısaca bu en başta aralıklı yoklayan evde geçirmemiz önerilen sancı nasıl bir sancı neye benziyor 😅yaşayanlar tarif ederse çok mutlu olurum iyice paranoyak oldum çünkü 😂